КАТЕРИНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ

ПРОТОКОЛ № 07

Засідання педагогічної ради

17.03.2021 с. Катеринівка

Голова педагогічної ради : Мельник О. П.

Секретар : Криницький В. Ю.

Присутні : Миськів О. І. , Галушко К. І. , Бойчук І .С, Колядко І. О. , Овсійчук О. І. , Бортнік М. І.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ :

1.Про стан навчання математики та рівень знань , умінь і навичок у 1 – 4 класах

2. Про формування ключових компетентностей та наскрізних умінь на уроках математики .

3. Про реалізацію наскрізних змістових ліній ( освітня галузь «Математична» )

4. Про особливості вивчення освітньої галузі «Математична» в умовах інклюзивного навчання .

5. Про запобігання проявам насильства та булінгу .

6. Про внесення змін до структури 2020/2021 навчального року .

7. Про організацію дистанційного навчання під час посилення карантинних заходів

8. Про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників .

9. Про повторний вибір підручників з математики для 4 класу та погодження вибору .

І. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. озвучила довідку про стан навчання математики та рівень знань , умінь і навичок учнів 1 -4 класів .

Текст виступу додається.

ВИСТУПИЛИ : Овсійчук О. І. , учитель 4 класу , ознайомила присутніх з рівнем знань умінь і навичок учнів , провела аналіз виконаної перевірної роботи з математики .

ПОСТАНОВИЛИ : 1.Стан навчання математики визнати задовільним

2. Директору школи :

2.1. Забезпечувати належні умови для навчання математики у школі

2.2. Забезпечувати умови для постійного підвищення кваліфікації педагогічних працівників , сприяти їх професійному розвитку

2.3. Забезпечувати автономію вчителя , академічну свободу педагогічної діяльності .

3. Голові шкільного методичного об’єднання :

3.1. Обговорити проблеми навчання математики у школі на засіданні .

3.2. Обговорити вимоги до сучасного уроку в контексті компетентнісного підходу

ІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про формування ключових компетентностей та наскрізних умінь на уроках математики

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Учителям :

1.1. Постійно займатися самосвітою , працювати на підвищенням професійного рівня ,

вивчати та запроваджувати новітні освітні технології, дотримуватися педагогічної етики

та академічної доброчесності.

1.2. Організовувати навчальний процес на уроках математики на засадах педагогіки

партнерства.

1.3.На уроках математики працювати над формуванням ключових компетентностей учнів та наскрізних умінь

ІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про реалізацю наскрізних змістових ліній на уроках

математики

Текст виступу додається

ВИСТУПИЛИ :

1. Миськів О. І. про реалізації змістової лінії «Громадянська

відповідальність» на уроках математики у 1 класі

Тест виступу додається

2. Галушко К. І. про реалізацію наскрізної змістової лінії «Здоров’я і безпека» на уроках

Математики у 2 класі

Текст виступу додається

4. Бортнік М. І. про реалізацію наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека і сталий

розвиток» на уроках математики у 3 класі

Текст виступу додається

5.Овсійчук О. І. про реалізацію наскрізної змістової лінії « Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики у 4 класі

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1.На уроках математики постійно працювати над формуванням ключових компетентностей учнів тареалізацією наскрізних змістових ліній.

2.Зміст навчального матеріалу націлювати на реалізацію змістових наскрізних ліній.

ІУ.СЛУХАЛИ : Бойчук І. С. , асистента вчителя , про особливості вивчення освітньої галузі «Математична» в умовах інклюзивного навчання.

Текст виступу додається.

ВИСТУПИЛИ : Бортнік М. І. , вчителя інклюзивного класу , про модифікацію навчального матеріалу у відповідності до ІПР дитини з особливими освітніми потребами на уроках математики .

ПОСТАНОВИЛИ : Вчителю математики в інклюзивному класі Бортнік М.І. та асистенту вчителя Бойчук І. С. розробляти індивідуальні завдання для учня , враховувати індивідуальні особливості дитини , формувати позитивну мотивацію у дитини до вивчення математики

У.СЛУХАЛИ : Бойчук І. С. , практичного психолога, про запобігання проявам насильства та булінгу

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ :

1. Практичному психологу Бойчук І. С. постійно надавати індивідуальні консультації вчителям щодо вияву насильства та булінгу серед учнів , проводити спостереження з метою виявлення та попередження булінгу в дитячому колективі , проводити індивідуальні бесіди з учнями , які схильні до насильства.

УІ. СЛУХАЛИ :

Мельник О. П. про Закон України «Про загальну середню освіту» ст. 10 ( освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань - 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року ; тривалість канікул у закладах освіти протягом навчального року не може становити менше 30 календарних днів)

Текст виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ : 1. Внести зміни до структури 2020/2021 року , а саме :

- весняні канікули провести з 25 березня по 28 березня 2021 року включно

- провести додаткові канікули з 01 травня по 04 травня 2021 року включно

- навчальний рік закінчити 04 червня 2021 року

УІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про наказ МОН України № 1115 від 08.09.2020 р. “Деякі питання організації дистанційного навчання” , Інструктивно - методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році ,(додаток до листа МОН України від 11.08.2020 № 1/9 - 430) , наказ МОЗ України № 2205 від 25.09.2020 року “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”

Тексти виступу додається

ПОСТАНОВИЛИ : При необхідності під час посилення карантинних заходів , підвищення захворюваності серед учнів та працівників закладу освітній процес організовувати дистанційно .

УІІІ. СЛУХАЛИ : Мельник О.П. :

- про Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників , затверджений постановою КМУ від 21.08.2019 № 800 , зі змінами постанова Уряду від 27.12.2019 № 1133

- Про клопотання Колядко І. О. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 11.03.2021 року

- Про клопотання Бойчук І. С. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 11.03.2021 року

- Про клопотання Галушко К. І. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 12.03.2021 року

- Про клопотання Бортнік М. І. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 12.03.2021 року

- Про клопотання Овсійчук О. І. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 12.03.2021 року

- Про клопотання Миськів О. І. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 12.03.2021 року

- Про клопотання Криницького В.Ю. про визнання результатів підвищення кваліфікації від 12.03.2021 року

ПОСТАНОВИЛИ : Визнати результати підвищення кваліфікації педагогі\чних працівників на сайт EdEra , PROMETHEUS ( ДОДАТОК 1 )

ІХ .СЛУХАЛИ : Мельник О. П. про можливість повторного вибору підручників для учнів 4 класу на 2021/2022 навчальний рік

ПОСТАНОВИЛИ : Вибір підручників залишити незмінним , відповідно до рішення педагогічної ради від 01.02.2021( Протокол № 04)

Секретар педагогічної ради В. Криницький

Голова педагогічної ради О. Мельник

Кiлькiсть переглядiв: 783