/Files/images/psiholog_1/c85c6ba-shkola-2.jpg

6 ввідних правил ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ ЗРОБИТИ УРОКИ.

1. Допомагайте дитині з уроками тільки в тому випадку, коли вона сама про це попросить.

2. Переконайтеся, що ви зараз спокійні, доброзичливі і можете стримувати негативні почуття, якщо раптом вам здається, що ваша дитина якось не дуже розуміє.

3. Ніякої критики, осуду, обзивання, порівняння з іншими дітьми. Від вас - тільки позитивний зворотній зв'язок!

4. Не давайте дитині готових рішень, а ставте відкриті питання.

5. Спостерігайте за станом дитини. Якщо ви бачите, що вона втомилася, і дійсно погано розуміє, то краще використати цей час для відпочинку.

6. Не зводьте все різноманіття цікавого життя дитини до школи і уроків.

/Files/images/psiholog_1/7700-13610115-Energy_5-1521711726-650-1c4bc3945e-1521894066.jpg

ЯК ВПОРАТИСЬ із емоційним вигоранням?

Визнайте проблему, не лякайтеся її і не бійтеся бути «недосконалими батьками». Важливо зрозуміти, що ви не справляєтеся і що нічого страшного в цьому немає.

Не звинувачуйте себе та інших. Подібна ситуація може статися будь з ким і будь коли.

Навчіться просити про допомогу Попросіть близьких допомогти вам з дитиною, зніміть з себе хоча б частину щоденного навантаження. Просіть надати вам будь-яку посильну допомогу: виконати домашні справи, дати гроші в борг. Особливо актуально це в тому випадку, якщо ви - єдиний батько/мати в родині.

Позбавляйтеся від почуття провини за власні задоволення. Діти тонко відчувають емоційний стан батьків, і якщо ви відчуваєте себе радісними, щасливими, такими, що відпочили, то такий же душевний підйом будуть відчувати і ваші діти.

Спробуйте виспатися - іноді хороший сон може все поставити на свої місця.

Шукайте внутрішній ресурс Використовуйте всі можливі ресурси, які допоможуть вам поліпшити емоційний стан. Це можуть бути хобі, сеанси масажу, похід в кіно або ресторан, поїздка за місто, зустрічі з друзями.

Зверніться до фахівця. Іноді вистачає однієї-двох зустрічей із психологом, психотерапевтом або лікарем аби все «стало на свої місця». Разом ви зможете знайти додаткові ресурси, підтримку та скласти план роботи для подолання проблеми.

/Files/images/psiholog_1/247452429_861392721245103_5686965838846986685_n.jpg

БАТЬКИ ТЕЖ ВТОМЛЮЮТЬСЯ

ЗА ЯКИМИ ОЗНАКАМИ близькі можуть розпізнати емоційне вигорання у батьків:
- Людина все рідше буває в хорошому настрої, постійно дратується.
- Людина втрачає цікавість до самої себе і власних потреб: перестає стежити за зовнішнім виглядом, забуває про розваги.

Не виникає бажання зайнятися чимось, крім турботи про дитину.
- Не відчуває бажання взаємодіяти з іншими людьми: поступово коло спілкування звужується, не хоче розмовляти і бачитися навіть з найближчими.
- Може неадекватно реагувати на прості зауваження і робити серйозні заяви: наприклад, погрожувати розлученням або виганяти всіх з дому.
- Може несподівано розплакатися або впасти в істерику.

/Files/images/psiholog_1/d180d0b5d181d183d180d181-2.jpg

ЯК ВІДНОВИТИ ПСИХОЛОГІЧНИЙ РЕСУРС ДИТИНИ В ДОМАШНІХ УМОВАХ

Похвала. Під час травматизації самооцінка дитини може знижуватись. Описова похвала дозволить підтримати її на нормальному рівні. Знаходьте ситуації, за які дитину реально можна похвалити, описуйте їх, звертайте увагу малечі на речі чи дії, які в неї гарно виходять.

Стабільність. Батьки можуть забезпечити дитині стабільне середовище. Варто організувати простір довкола дитини так, щоб він був звичним, малечі легко було б в ньому орієнтуватись. Цьому сприяє дотримання сімейних традицій (вечеря разом, казка перед сном, настільні ігри).

Передбачуваність. Дитина повинна знати що буде зараз, через годину, завтра. Перед тим як йти кудись (чи ви готуєтесь до зустрічі гостей) попередьте малечу, розкажіть «хто», «куди», «навіщо».

Чуттєвість. Говоріть більше про почуття дитини і розказуйте про свої. Не блокуйте прояв так званих «негативних» (злість, гнів, страх і т. д.) Таким чином ви розвиваєте емоційну сферу дитини і допомагаєте проявитись по чуттям, які за певної причини залишились не проявленими. В цьому мені дуже допомагає книга Ґжеґожа Касдепке «Велика книга почуттів». Рекомендую!

Сумісна творчість. Пригадайте який вид творчості вашій дитині подобається найбільше – ліплення, малювання, аплікації чи можливо щось більш вишукане – створення прикрас чи вишивання? І займіться цим з малечею. При цьому не критикуйте і намагайтесь не оцінювати результат творчої діяльності. Улюблений вид діяльності розслабляє і заспокоює. А коли поряд ще й рідна людина – взагалі має великий терапевтичний ефект.

Мінімум новинок. Певний період часу, по можливості, не відвідуйте нових місць та не займайтесь новими видами діяльності. Для пізнання нового витрачається велика кількість енергій, а для дитини під час травми потрібно її якщо не накопичувати, то хоча б зберігати.

/Files/images/psiholog_1/content_1210_(3).jpg

Протидія та попередження булінгу!

Задля попередження булінгу та навчання дітей навичкам взаємодопомоги та взаєморозуміння у Катеринівській ЗОШ було проведено ряд тренінгових занять з учнями. Під час групової роботи з учнями було проведено кольоротерапію, рольові ігри, бесіди, релаксаційні вправи. Учні засвоїли практичний та теоретичний матеріал і вправно використовують свої навички у нашому дружному шкільному колективі!

/Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-43.jpg/Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-43 (2).jpg/Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-41.jpg/Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-41 (2).jpg /Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-45 (2).jpg/Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-45 (3).jpg/Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-45.jpg /Files/images/psiholog/photo_2020-11-17_22-06-44.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 604