Дитинство - це щоденне відкриття світу!
Дитинство - це щоденне відкриття світу
Беручи до уваги досвід К.Д. Ушинського («День, проведений дитиною серед лісів і полів…вартий багатьох тижнів, проведених за шкільною лавою»), В.О. Сухомлинський закликав педагогічну громадськість не пропустити синтезивний період розвитку молодших школярів та обов’язково ввести кожного учня у світ природи – «світ дитинства думки», «дитячого мислення».
Впроваджуючи у практику свій задум, В.О. Сухомлинський для 6-річних учнів проводив «уроки під блакитним небом», «уроки мислення серед природи», «подорожі до джерел думки і рідного слова», щоб закони мислення вперше розкривалися не перед класною дошкою, а серед луків, полів, біля річки, у шкільному садку.
Тож учні 3-го класу теж провели урок серед природи, досліджуючи зміни у навколишньому середовищі